2014/08/15

The love club

15 sierpnia - moje imieniny. Na szczęście tylko jeden casting i mile spędzony wieczór z "polish mafią". Taki początek weekendu to ja rozumiem ^^
Co do outfitu, to wcześniej chyba wspominałam o tej sukience z H&M (znów h&m total look) na instagramie. Nie mogłam się zdecydować czy ją kupić, czy mi się przyda, czy też nie. W końcu - kupiłam. Moim zdaniem można ją zakładać do szpilek - wersja elegancka, jak i do trampek czy baletek - bardziej casual.

Miłego weekendu!!!
Have a nice weekend!!!
zdj. by Adri
 w poszukiwaniu lunchu 
street art - daikanyama

+LOOKBOOK
 
(wearing: H&M maxi dress, H&M high heels, H&M leather jacket, F21 earrings, vintage rings)

Follow on Bloglovin
Instagram
                                   

6 comments:

  1. Ta sukienka jest perfekcyjna! W którym h&mie ją kupiłaś?

    ReplyDelete
  2. znasz sposob zeby przt odchudzaniu uniknac nadmiernego wypadania wlosow? :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. :/ nie mam sposobu, po prostu musisz dostarczyć wszystkich potrzebnych witamin i minerałów aby one nie wypadały, a były mocniejsze :)

      Delete
  3. Jesteś taka piękne <3 Długo pracujesz jako modelka? I kiedy dołączyłaś do teamu Gagi?

    ReplyDelete